Takk for at du besøkte oss på Luckyeg!
Vi streber etter å gi deg den beste handleopplevelsen. Hvis du ikke er fornøyd med bestillingen din, vennligst kontakt oss for å starte returprosessen innen 7 dager etter at du har mottatt varen(e) dine.
Vennligst merk at vi kun godtar produkter i sin originale tilstand – ubrukt, uvaske, uendret, uskadd, ren, fri for lo og hår, og med merkelapper intakt og festet. Vi kan ikke behandle produkter som returneres uten vårt forhåndskjennskap.
Hvis du ønsker å returnere noen eller alle deler av bestillingen din, må du kontakte kundeservice på Kontakt Oss og skaffe et 'Produkt Retur'-skjema som må legges ved pakken din.
Defekte, Skadede eller Feilsendte Varer
Du har rett til full refusjon hvis varen(e) dine er defekte, skadde eller feilsendte. Hvis du mener varene dine ble skadet under levering, må du skaffe 'Bevis på Skade'-dokumentasjon fra leveringsføreren din, som bør legges ved returen.
Fargeavvik
Innstillingene på dataskjermen din kan endre fargen på bildene som vises på nettstedet. Litt fargeavvik betyr ikke nødvendigvis at varen er defekt eller feilsendt. Men, hvis du er sikker på at du har mottatt varen i feil farge, vennligst kontakt kundeservice for å se om retur eller refusjon er mulig.
Avbestillingspolicy
Hvis du ønsker å avbestille bestillingen din, vennligst logg inn på Mine Bestillinger, velg bestillingen du trenger hjelp med, og be om avbestilling. Eller vennligst klikk på Kontakt Oss for å fortsette.
Handlinger | Tidsrammer | Refundert Beløp | |
Produkt | Fraktkostnad | ||
Avbestilling | Innen 24 timer etter bekreftelse av bestilling | 100% | 100% |
Innen 24-48 timer etter bekreftelse av bestilling | 90% | 100% | |
Mer enn 48 timer, ikke sendt | 80% | 100% | |
Bestilling sendt | Ingen | Ingen |
Returprosessen
1. Send en returforespørsel til Kundeservice på Kontakt Oss innen 7 dager etter mottak av bestillingen. Vennligst inkluder en forklaring og bilder som angir årsaken til returen.
Vi forbeholder oss retten til å ikke akseptere returer uten forhåndsgodkjennelse fra vår kundeservice.
2. Når vår kundeservice har godkjent forespørselen din, vil vi gi deg en returadresse samt et Produkt Retur-skjema som må fylles ut og legges ved returen. Vennligst send varen(e) via ditt lokale postkontor innen 3-5 virkedager etter mottak av retur-skjemaet. Vennligst IKKE bruk ekspressfrakt som UPS, DHL eller FedEx; vanlig posttjeneste fra Postkontoret vil være tilstrekkelig. Vennligst oppbevar sporingsnummeret trygt.
3. Alle returnerte varer vil bli inspisert. Vi vil behandle refusjonen når vi bekrefter at produktet har de problemene du nevnte. Når refusjonen er behandlet av oss, tar det vanligvis 10-15 virkedager før pengene er tilbakeført til kontoen din, avhengig av din bank eller betalingssystem. Din bank eller betalingssystem kan pålegge et lite transaksjonsgebyr.
Alle kredittkortbetalinger vil kun bli refundert til det opprinnelige kredittkortet.
Vennligst merk: vi forbeholder oss retten til å ikke behandle refusjonen dersom varene returneres i uakseptabel tilstand.